De medewerkers van het Gezondheidscentrum Mathenesserlaan willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden over ons bent. In dat geval kunt u een klacht indienen. Hier leest u hoe u een klacht kunt indienen.
Gesprek
Wij adviseren u eerst te gaan praten met de medewerker op wie uw klacht betrekking heeft. Onze ervaring is dat in een gesprek met de medewerker de problemen meestal worden opgelost. Mocht dat niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met de centrum manager D. Kwint, tevens is zij interne klachtenfunctionaris van het gezondheidscentrum Mathenesserlaan. U kunt haar een email sturen met de beschrijving van uw klacht en contactgegevens. Zij probeert zo snel mogelijk contact met u op te nemen.
Klachtencommissie
Komt u er met uw zorgverlener of de intern klachtenfunctionaris niet uit, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg).
Klik hier voor de brochure van de SKGE
Voor meer informatie over de SKGE klik hier
|